Namiot reklamowy 3×3 m DIGITENT Pro z pełnym nadrukiem
Cena regularna:
Cena regularna:
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Namiot reklamowy 3×3 m Digitent z pełnym nadrukiem
Namiot reklamowy to doskonały wybór, jeśli szukasz produktu najwyższej jakości. Dodatkowo takiego, którego montaż i demontaż jest niebywale łatwy. Potwierdzają to nasi dotychczasowi klienci, a w tym, całe grono kobiet. Zaufali nam i cenią prostotę użytkowania tego produktu. Dowolny nadruk na dachu, falbanach i ścianach wyróżni nazwę lub logo Twojej firmy.
Nasze namioty produkujemy z tkaniny o podwyższonej odporności na UV, co sprawdzi się świetnie w przypadku imprez masowych, plenerowych. To produkt, który został stworzony z myślą o Twojej wygodzie! Zadaszona powierzchnia to 9 m2.
W zestawie kupujesz:
- wodoodporny dach z pełnym nadrukiem (dowolna ilość kolorów)
- mocną, aluminiową konstrukcję
- 4 stalowe szpile do kotwienia nóg
- 4 stalowe, skrętne szpile z linkami odciągowymi
- pokrowce transportowe
- projekt wraz z wizualizacją 3D GRATIS!
Informacje techniczne:
- impregnowana tkanina poliestrowa 220 g/m2, wodoodporna i wytrzymała na przetarcia z nadrukiem sublimacyjnym
- dach wykonany z wysokogatunkowej, impregnowanej tkaniny chroniącej przed deszczem i słońcem
- cała powierzchnia dachu jest zadrukowana cyfrowo
- dach posiada wszyte szerokie 5 cm rzepy do wieszania ścian
- wszyte od wewnątrz paski rzepowe pozwalają na dodatkowe upięcie dachu
- w narożnikach są wszyte taśmy parciane zakończone stalowymi półkrążkami ułatwiające zapinanie linek odciągowych
- trwałe nadruki odporne na działanie promieni UV oraz uszkodzenia mechaniczne
- nadruk wykonany jest jednostronnie na białej tkaninie (tkanina pozostaje biała po lewej/wewnętrznej stronie)
- solidna konstrukcja namiotu jest odporna na wiatr o porywach dochodzących do 50 km/h
- nożycowa konstrukcja jest wykonana z aluminium malowanego proszkowo na kolor szary i jest objęta 4 letnią gwarancją producenta
- mocne, ośmiokątne nogi mają przekrój 45 mm, gwarantują stabilność przy niekorzystnych warunkach pogodowych
- łączniki są wykonane z trwałego, zbrojonego materiału kompozytowego zapewniają łatwy przesuw po profilu nogi, utrzymują niską wagę namiotu co jest główną zaletą naszych konstrukcji
- konstrukcja jest skręcona śrubami samokontrującymi, dzięki temu nie rozkręci się podczas wielokrotnego składania i rozkładania
- śruby są schowane w łącznikach, nie wystają i nie dziurawią dachu
- szable są łączone nitami, wymiana szabli jest niezwykle szybka i łatwa
Szybki czas montażu
- namiot możliwy do rozłożenia przez 1-2 osoby w zaledwie kilka minut
- montaż/demontaż namiotu nie wymaga użycia dodatkowych narzędzi
Akcesoria do namiotu
- kliknij w zakładkę "Produkty powiązane" i zobacz akcesoria dedykowane do tego namiotu
- pełną listę dodatków znajdziesz tutaj
Kontrola jakości
- przed wysłaniem sprawdzamy jakość nadruków reklamowych oraz zgodność z projektem, dzięki temu masz pewność, że otrzymasz towar zgodny z zamówieniem
Nie masz projektu? Nie przejmuj się!
- wydrukujemy dowolną grafikę, wyślij odpowiednie materiały graficzne na adres sklep@digitent.pl a przygotujemy darmowy projekt
- akceptowalne pliki: cdr, ai, pdf, jpg (teksty zakrzywione, kolory w palecie CMYK, kontur obiektów powinien się skalować wraz z grafiką aby nie dochodziło do pogubienia lub odchudzenia obiektu podczas skalowania, wszystkie mapy bitowe powinny mieć co najmniej 100 dpi w skali 1:1)
Kupuj polskie produkty
- nasze produkty eventowe są w pełni produkowane na terenie kraju
- posiadamy nowoczesny park maszyn do druku
UWAGA!
Należy pamiętać, aby nie pozostawiać namiotu bez nadzoru oraz składać go w przypadku silnego wiatru.
Kolory widoczne na ekranie monitora zostały wygenerowane elektronicznie, a wartości Pantone są przybliżone. Mogą one różnić się od rzeczywistych kolorów tkanin.
Podane wymiary mają charakter przybliżony. W związku ze stałym rozwojem produktów, nasza firma zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w powyższych informacjach bez uprzedzenia.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.