Ściana pełna 4,5 m DIGITENT bez nadruku
Cena regularna:
Cena regularna:
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Ściana pełna 4,5 m Digitent bez nadruku
Ściany przeznaczone są do namiotów reklamowych DIGITENT o wymiarach 3 x 4,5 m. Doskonale chronią przed deszczem, wiatrem i słońcem. Mocne rzepy gwarantują, że ściany nie oderwą się od dachu nawet przy mocnym wietrze. Tym samym wiatr nie dostanie się do środka namiotu. Szeroka paleta kolorów tkanin spełni oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów.
W zestawie kupujesz:
- wodoodporną ścianę 4,5 m bez nadruku
- gwarancja: 12 miesięcy
- waga: od 3 do 6 kg, w zależności od opcji
- projekt wraz z wizualizacją 3D GRATIS!
Mocna, wodoodporna ściana
- wykonana z wysokogatunkowej, impregnowanej tkaniny poliestrowej o gramaturze ok. 220 g/m2;
- górna część ściany posiada wszyty mocny, szeroki rzep, za pomocą którego ściana mocowana jest do dachu;
- boki ścian wyposażone są w 3 cm chwytki rzepowe, za pomocą których ściany są łączone do nóg namiotu.
Szybki czas montażu
- ściany możliwe do rozłożenia przez 1 osobę w zaledwie kilka minut;
- montaż/demontaż ścian nie wymaga użycia dodatkowych narzędzi.
Kontrola jakości
- przed wysłaniem sprawdzamy jakość nadruków reklamowych oraz zgodność z projektem, dzięki temu masz pewność, że otrzymasz towar zgodny z zamówieniem
Nie masz projektu? Nie przejmuj się!
- wydrukujemy dowolną grafikę, wyślij odpowiednie materiały graficzne na adres sklep@digitent.pl a przygotujemy darmowy projekt
- akceptowalne pliki: cdr, ai, pdf, jpg (teksty zakrzywione, kolory w palecie CMYK, kontur obiektów powinien się skalować wraz z grafiką aby nie dochodziło do pogubienia lub odchudzenia obiektu podczas skalowania, wszystkie mapy bitowe powinny mieć co najmniej 100 dpi w skali 1:1)
Pozostałe informacje:
- pełną listę oferowanych ścian znajdziesz tutaj
Kupuj polskie produkty
- nasze produkty eventowe są w pełni produkowane na terenie kraju
- posiadamy nowoczesny park maszyn do druku
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.