Pufa reklamowa REST rozmiar XL z pełnym nadrukiem POLIESTER
Cena regularna:
Cena regularna:
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Pufa reklamowa REST XL z poliestrowym poszyciem i dowolnym nadrukiem
Pufa reklamowa REST XL - idealne połączenie komfortu i nowoczesnego designu, które pozwala na skuteczną prezentację Twojej marki. To rozwiązanie doskonale sprawdzi się zarówno w przestrzeniach biurowych, jak i podczas różnego rodzaju eventów.
Do wyboru:
- pufa reklamowa w wersji COMFORT - ze zdejmowanym poszyciem
W cenie:
- pufa reklamowa z dowolnym nadrukiem (full color) z wypełnieniem
- projekt graficzny GRATIS!
Informacje techniczne:
- wysokogatunkowa, podwójnie impregnowana tkanina poliestrowa 220 g/m2 z pełnym nadrukiem
- szerokość: 120 cm
- wysokość: 95 cm
- długość: 160 cm
- nadruki reklamowe wykonujemy technikami druku cyfrowego zachowując nasycenie kolorów i ostrości grafiki
- używamy tylko sprawdzonych tuszów, zgodnych z wymogami OEKO-TEX, Standard 100. Technologia druku jest bezpieczna dla Twojego zdrowia i nie zawiera toksycznych substancji.
Kontrola jakości
- przed wysłaniem sprawdzamy jakość nadruków reklamowych oraz zgodność z projektem, dzięki temu masz pewność, że otrzymasz towar zgodny z zamówieniem
Nie masz projektu? Nie przejmuj się!
- wydrukujemy dowolną grafikę, wyślij odpowiednie materiały graficzne na adres sklep@digitent.pl a przygotujemy darmowy projekt
- akceptowalne pliki: cdr, ai, pdf, jpg (teksty zakrzywione, kolory w palecie CMYK, kontur obiektów powinien się skalować wraz z grafiką aby nie dochodziło do pogubienia lub odchudzenia obiektu podczas skalowania, wszystkie mapy bitowe powinny mieć co najmniej 100 dpi w skali 1:1)
Kupuj polskie produkty
- nasze produkty eventowe są w pełni produkowane na terenie kraju
- posiadamy nowoczesny park maszyn do druku
Uwaga! Podane wymiary mają charakter przybliżony. W związku ze stałym rozwojem produktów, nasza firma zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w powyższych informacjach bez uprzedzenia.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.