Namiot targowy – niezastąpiony podczas wyjazdów
Targi i imprezy branżowe to doskonały sposób na poszerzenie bazy klientów oraz kontrahentów. W takich imprezach biorą udział przede wszystkim osoby zainteresowane daną branżą – chcą poznać oferty wystawców, znaleźć rozwiązania dla siebie lub nawiązać współpracę. Niezależnie od tego, w jakiej branży działasz, udział w targach to ważny element promocji marki, dlatego należy zadbać o to, by stoisko wyróżniało się w jakiś sposób spomiędzy kilkudziesięciu (a czasami – nawet kilkuset!) podobnych stoisk. Podstawą będzie oczywiście praktyczny namiot targowy na solidnym stelażu. Jego wnętrze możesz zaaranżować w dowolny sposób. Wewnątrz zmieszczą się sprzedawane produkty, materiały promocyjne i wiele, wiele innych. Dzięki możliwości odpinania ścian bocznych możesz szybko stworzyć transparentne stoisko zachęcające do zatrzymania się przy nim i bez problemu przekształcić je w bardziej zabudowaną konstrukcję. Taki namiot chroni także przed deszczem, silnym wiatrem oraz promieniami słonecznymi, co w przypadku wszelkich imprez plenerowych będzie miało niebagatelne znaczenie. Namiot z nadrukiem może być także formą promocji, jeśli zadbasz o to, by nadruk przykuwał uwagę i zachęcał potencjalnych klientów do sprawdzenia, co znajduje się w jego środku. Koszt personalizacji namiotu nie jest wysoki, więc warto zainwestować, by wyróżnić swoje stoisko i zmienić je w charakterystyczny punkt na mapie targów. Po złożeniu namiot nie zajmuje dużo miejsca, więc można przechowywać go w siedzibie firmy czy nawet w garażu. Wysokiej jakości materiał wykorzystany do produkcji jest odporny na działanie czynników atmosferycznych, dzięki czemu namiot z nadrukiem posłuży Ci przez wiele lat.
Parasole reklamowe – prosty sposób na przyciągnięcie uwagi
Duże, kolorowe parasole reklamowe zawsze zwracają na siebie uwagę i przykuwają spojrzenia. Im barwniejsze, tym lepiej, a nowoczesne technologie wykorzystywane do produkcji tych rozwiązań sprawiają, że na parasolu może znaleźć się dowolny nadruk: zdjęcie, napisy czy kolorowe obrazki. Wykorzystaj te możliwości i zainwestuj w parasole reklamowe. Sprawdzają się znakomicie podczas imprez plenerowych, ponieważ chronią zarówno przed deszczem, jak i palącym słońcem. Jednocześnie tworzą charakterystyczny punkt, który wyróżnia się i ułatwia dostrzeżenie całego stoiska. Wystarczy, że ustawisz pod nimi stoły z ławami i materiały promocyjne, by stworzyć dodatkową przestrzeń do reklamowania swoich produktów lub usług. Grafika umieszczona na tak dużej powierzchni szybko zapada w pamięć, a jeśli dodasz do tego wyraziste kolory i stworzysz oryginalną kompozycję, możesz mieć pewność, że Twoje parasole – a tym samym cała marka – szybko staną się rozpoznawalne.
Siedziska reklamowe – ogrom możliwości
Kolejnym sposobem na to, by połączyć funkcjonalność oraz reklamę jest inwestycja w siedziska reklamowe z nadrukiem. Praktyczne pufy, wygodne leżaki czy siedziska eventowe przydają się w wielu okolicznościach. Warto umieścić je na przykład w holu firmy w pobliżu recepcji, ale także w strefie wypoczynkowej dla pracowników czy nawet poczekalni dla klientów. Wpisują się doskonale w aranżację wnętrza i zarazem stanowią w nim punkty przykuwające wzrok. Siedziska reklamowe to wręcz idealne rozwiązanie do promocji w plenerze. Możesz rozstawiać je wokół swojego stoiska reklamowego i tym samym zapewnić miejsce do odpoczynku dla oczekujących. Warto pójść krok dalej i zastanowić się, gdzie takie siedziska reklamowe będą cieszyły się największym powodzeniem. Wszędzie tam, gdzie coś się dzieje, a ludzie przystają na dłuższą chwilę, dość szybko pojawia się problem ze znalezieniem miejsca siedzącego. Twoje leżaki, pufy lub kostki z odpowiednim nadrukiem będą cieszyły się ogromną popularnością w takich miejscach, a logo szybciej zapadnie w pamięć osobom korzystającym z wygodnych siedzisk. Wyjdź naprzeciw ich potrzebom i zorganizuj kilka wygodnych punktów do siedzenia podczas imprez plenerowych, wystaw czy projekcji filmów. Zobaczysz, że szybko zapełnią się one potencjalnymi klientami.