Latem wiele imprez kulturalnych przenosi się na świeże powietrze. Nie omija to koncertów, które przyciągają nie tylko fanów muzyki i rozrywki, ale także osoby chcące miło spędzić czas na świeżym powietrzu. Nawet te o charakterze lokalnym potrafią zebrać dużą publikę, choć jako że zwykle nie są to wielotysięczne tłumy, organizatorzy mają okazję zaaranżować przestrzeń bezpośrednio pod sceną. Krzesła eventowe lub leżaki reklamowe w prowadzają wakacyjną atmosferę na każdej imprezie, zapewniając jednocześnie wygodne miejsca do odpoczynku i obserwowania występów artystycznych na scenie. Co więcej, wybór właściwych siedzisk reklamowych na koncerty plenerowe to doskonały sposób na zapewnienie uczestnikom komfortu podczas wydarzenia. Dotyczy to szczególnie miejsc, obok których znajduje się również bogata oferta gastronomiczna, np. lodziarnie, budki z zapiekankami czy food trucki. Jakie siedziska na eventy plenerowe wybrać?
Krzesła eventowe a leżaki promocyjne – co jest lepsze?
Oczywiście najbardziej uniwersalny jest wybór standardowych krzeseł eventowych, które są niezawodne i bezpieczne, a oprócz tego tańsze. Jeśli jednak zależy nam na zapewnieniu jak najwyższej estetyki danego wydarzenia, o wiele lepiej zainwestować w siedziska reklamowe z nadrukiem, na przykład uwielbiane przez wszystkich leżaki z logo firmy. Może się na nich znaleźć grafika związana z organizatorem wydarzenia, jednak mogą one także promować zaangażowanych sponsorów, na przykład samorząd, stację radiową czy lokalny dom kultury. Co więcej, leżaki z logo zostaną zapamiętane na dłużej. Ich nietypowy design i wygoda mogą sprawić, że event wyróżni się spośród podobnych wydarzeń kulturalnych w okolicy. Oprócz tego leżaki z nadrukiem dostarczają dodatkową przestrzeń na reklamę, co przyczynia się do zwiększenia rozpoznawalności marki. Ostateczny wybór między krzesłami eventowymi a leżakami drewnianymi z logo zależy od charakteru i tematyki danego wydarzenia. Jeśli zależy nam na oszczędności, zwykłe siedziska na eventy zdadzą egzamin. Jeśli natomiast w grę wchodzi chęć uzyskania letniego i wakacyjnego klimatu, leżaki reklamowe z logo firmy lub organizacji będą najlepszym wyborem.
Leżak z nadrukiem na każdą okazję – właściwości
Wygodne siedzisko to jedno, ale leżaki promocyjne to także skuteczne nośniki reklamy, które przyciągają odbiorców na wydarzeniach plenerowych. Wykonuje się je z wysokiej jakości materiałów, a powierzchnia do siedzenia daje szerokie możliwości personalizacji nadruku. Pozwala to na umieszczenie na materiale logo firmy albo unikatowej grafiki reklamującej dany produkt i zwiększającej świadomość marki lub przedstawiającej hasło typu „call to action”. Dzięki solidnej konstrukcji z drewna leżak reklamowy jest nie tylko trwały, ale także bezpieczny w użytkowaniu. Poszycie zazwyczaj wykonuje się z impregnowanej tkaniny poliestrowej, która zapewnia doskonałe nasycenie kolorów, znakomitą widoczność logotypów i trwałość. Większość modeli ma również dodatkowe blokady, których działanie uniemożliwia nagłe złożenie się leżaka, co przekłada się na zwiększony komfort użytkowania i bezpieczeństwo.
Ile kosztują spersonalizowane leżaki reklamowe?
Większość firm oferuje darmowy projekt zgodny z oczekiwaniami klienta. W pierwszej kolejności należy więc określić, jak dany leżak ma wyglądać, przesłać odpowiednie pliki, wskazać kolorystykę itp. Zaleca się, by rozdzielczość grafik na powierzchni leżaków nie była mniejsza niż 100 DPI. Akceptowalne są jedynie pliki zaprojektowane w palecie kolorystycznej CMYK i zapisane w odpowiednim formacie (cdr, ai, pdf, jpg). Opisane wymagania gwarantują, że nadrukowana grafika będzie odpowiednio wyskalowana i dobrze widoczna. Jaka jest cena wykonania leżaków z logo firmy? Większość firm oferuje zniżki przy zakupie większej liczby sztuk. Należy przyjąć, że za pojedynczy leżak z nadrukiem przyjdzie nam zapłacić około 200–300 zł w zależności od tego, czy mówimy o nadruku jednostronnym, czy dwustronnym. Jeśli jednak weźmiemy pod uwagę większe zamówienia, to cena pojedynczego siedziska reklamowego może spaść nawet o kilkadziesiąt procent. Można więc oszacować, że koszt jednego leżaka na event mieści się w przedziale od 150 do 300 zł w zależności od wielkości zamówienia i konkretnego modelu leżaka reklamowego.
Gdzie złożyć zamówienie?
Profesjonalne usługi druku na różnego rodzaju przedmiotach i gadżetach reklamowych świadczą firmy dysponujące odpowiednim sprzętem. Jedną z nich jest Sklep Reklamowy Digitent, który oferuje kompleksową obsługę, transparentną współpracę, a także zniżki na zamówienia hurtowe. Oferujemy sprawdzone produkty stworzone z wytrzymałych materiałów. Nasze siedziska eventowe cechuje wysoka jakość wykonania i wygoda. Jesteśmy gotowi przyjąć każde zlecenie, niezależnie od tego, czy potrzebujesz leżaków reklamowych z logo firmy na konkretne wydarzenie, czy na własny użytek. Skontaktuj się z nami i zaufaj profesjonalistom!