W ciepłe dni wiele osób szuka sposobów na spędzenie czasu na świeżym powietrzu. W takiej sytuacji wybór nierzadko pada na odwiedzenie pobliskiej kawiarni czy nowo otwartej lodziarni. Dlatego też właściciele takich lokali często decydują się na odpowiednie zagospodarowanie przestrzeni na zewnątrz, co ma zagwarantować większe zainteresowanie ze strony odwiedzających. Mowa o urokliwych ogródkach kawiarnianych, które nie tylko stanowią doskonały sposób na przyciągnięcie klientów, lecz także pomagają stworzyć miłe miejsce do spędzenia wolnego czasu. Dlatego podobne miejsca przygotowują właściciele restauracji i food trucków. Jednak, aby zainteresować klientów i wyróżnić się spośród konkurencji, ważne jest odpowiednie zaprojektowanie i spersonalizowanie takiego miejsca. Gadżety reklamowe mogą okazać się tutaj pomocne. Nie tylko są urocze i nadają charakter ogródkowi kawiarnianemu, ale i pomagają zwiększyć świadomość marki.
Styl i panujące trendy w projektowaniu ogródków gastronomicznych
Zmiany w projektowaniu miejsc dla punktów gastronomicznych ma przede wszystkim sprostać wymaganiom współczesnych klientów, a zarazem stworzyć atmosferę, która zachęci ich do spędzania czasu w danym miejscu. W przypadku ogródków gastronomicznych obserwujemy zmianę w podejściu do wyboru mebli i wykorzystywanych materiałów. Widoczny trend odchodzenia od delikatnych i ekskluzywnych mebli na rzecz tych, które budzą pozytywne skojarzenia i są atrakcyjniejsze dla klientów. Coraz częściej widzimy krzesła reklamowe, pufy czy leżaki wykonane z ekologicznych materiałów, co nie tylko wpisuje się w panujące trendy, ale i pomaga stworzyć naturalne otoczenie. Co więcej, tam, gdzie ogródek jest naturalnie zacieniony, na przykład przez drzewa, coraz rzadziej się z tradycyjnych parasoli. Zamiast tego stawia się na inne elementy – pergole ogrodowe lub ozdobne zadaszenia. Wszystkie te zmiany w stylu i trendach projektowania punktów gastronomicznych mają pomóc stworzyć miejsce, które nie tylko przyciągnie klientów wyglądem, ale i zapewni im komfort podczas spędzania czasu na świeżym powietrzu.
Leżaki reklamowe, pufy, flagi, i parawany: w co warto zainwestować?
Współcześnie konkurencja w branży gastronomicznej jest coraz większa, dlatego bardzo ważne jest, aby stworzyć wyjątkową i zapadającą w pamięć przestrzeń reklamową w danym miejscu. O ile uniwersalne elementy wyposażenia mogą przyciągnąć uwagę klientów (ze względu na swoją prostotę i funkcjonalność), o tyle warto również postawić na gadżety reklamowe, które są unikatowe i jednocześnie praktyczne. Parawany reklamowe, pufy, flagi i leżaki to doskonałe przykłady takich akcesoriów. Odpowiednio zaprojektowane nie tylko wyróżniają się na tle konkurencji, ale i tworzą spójny wystrój miejsca.
Leżaki i pufy reklamowe są nie tylko wygodne dla klientów. Stanowią również wolne miejsce do celów reklamowych. Można na nich umieścić logo firmy, charakterystyczne wzory czy konkretne hasła (coraz częściej również hasztagi). Oprócz tego kostki reklamowe, leżaki i pufy same w sobie zapewniają komfort klientom, co sprawia, że ci chętniej spędzają czas w danym miejscu.
Flagi reklamowe dwustronne to doskonały sposób na zwrócenie uwagi przechodniów. Te mogą się znajdować zarówno w ogródku, jak i przed wejściem do lokalu lub na teren wydzielonej strefy gastronomicznej. Flagi przede wszystkim przyciągają wzrok konsumentów i informują o lokalizacji danego miejsca. Dodatkowo flagi reklamowe można łatwo dostosować do zmieniających się potrzeb i tym samym promować różne wydarzenia.
Do wydzielenia strefy gastronomicznej najlepiej użyć parawanów reklamowych, którymi skutecznie odgrodzimy ogródek kawiarniany od otoczenia. Decydując się na duże modele, można też chronić się przed słońcem czy wiatrem. Jednak najczęściej wybiera się je ze względu na sporą powierzchnię reklamową. To na nich zazwyczaj znajdują się grafiki reklamowe, kilkuwyrazowe hasła i logo marek.
Poduszki reklamowe, leżaki, flagi i parawany na zamówienie
Gadżety promocyjne takie jak siedziska reklamowe z nadrukiem, flagi czy parawany są skutecznym narzędziem promocji. Dlatego też wykonuje się je na zamówienie. Dzięki możliwości personalizacji można stworzyć wyjątkowe akcesoria, które będą odzwierciedlać charakter firmy. Krzesła reklamowe, miękkie kostki czy wygodne leżaki powstają zgodnie z wytycznymi klienta. Jeśli chodzi o projektowanie spójnych nadruków, warto zadbać o to, by na siedziskach reklamowych znalazło się logo firmy, a wybrane kolory odpowiadały identyfikacji wizualnej marki. To samo dotyczy ę także parawanów i flag reklamowych. Spójny wizerunek miejsca przyczyni się do poprawy rozpoznawalności marki, a co za tym idzie – przyciągnięcia klientów.
Gastronomia w plenerze w nowej odsłonie
Inwestycja w pufy reklamowe, poduszki, leżaki, flagi i parawany to świetny pomysł na unikatowy i intrygujący ogródek kawiarniany, który z pewnością wyróżni się na tle innych i będzie skuteczną reklamą miejsca w sezonie letnim. Z pewnością przyczyni się to do budowania pozytywnego wizerunku firmy oraz zwiększenia jej zasięgu, rozpoznawalności i obrotów.