Flagi reklamowe – oznacz swoje stanowisko
Podstawową funkcją flagi jest zwracanie uwagi na konkretny punkt. W tym przypadku może to być namiot reklamowy z nadrukiem, który trudniej zlokalizować w przypadku większych imprez plenerowych. Flaga na dłuższym drzewcu sięga wyżej niż dachy namiotów reklamowych i tym samym przykuwa wzrok oraz sprawia, że klienci mogą szybko zorientować się w przestrzeni. Taka flaga będzie dobrym punktem orientacyjnym, a duża powierzchnia materiału umożliwia umieszczenie na niej nie tylko samej nazwy firmy, ale również hasła reklamowego czy nawet zdjęcia produktu. Nowoczesne flagi są wyposażone w specjalne maszty, dzięki którym prezentują całość nadruku nawet w bezwietrzny dzień. Składany stelaż nie zajmuje dużo miejsca i jest łatwy w transporcie, a po rozłożeniu wystarczy zamocować go w specjalnej podstawie. Wysoka jakość nadruku pozwala na umieszczenie na fladze dowolnej kompozycji, dlatego możesz puścić wodze fantazji i stworzyć ciekawą, przykuwającą wzrok reklamę. To jednak nie wszystko. Za pomocą flag reklamowych możesz oznaczyć trasę do swojego stoiska, szczególnie jeśli znajduje się ono nieco na uboczu. Jeśli często ustawiasz się w tej samej lokalizacji, możesz przygotować wskazówki dojścia do Twojego namiotu promocyjnego, dzięki którym zainteresowani będą wiedzieli, w którą stronę kierować swoje kroki. Flagi reklamowe przydadzą się także wtedy, gdy nie planujesz rozstawiać całego stanowiska, a jedynie stworzyć mobilny punkt z materiałami promocyjnymi. Rozmaite flagi doskonale wpisują się również w nadmorski klimat, dlatego warto przygotować takie banery na masztach do rozstawienia na przykład na plaży.
Nie tylko w terenie – rozstawiaj flagi także pod dachem
Duży wybór rozmiarów sprawia, że flagi reklamowe sprawdzą się znakomicie nie tylko na zewnątrz, ale również na halach targowych, w galeriach handlowych czy innych punktach, w których chcesz rozstawić swoje stanowisko. Nie musisz ograniczać się tylko do standardowych prostokątów. Oryginalne kształty także zwracają uwagę i przykuwają wzrok. Flagi reklamowe warto rozstawić na przykład na targach, podczas których wiele osób nie ma czasu na to, by podchodzić do każdego stoiska. Rzut okiem na flagę z najważniejszymi informacjami pomoże im w podjęciu decyzji, dlatego zadbaj o wyraźny nadruk i mocne, nasycone odcienie. Potraktuj flagę jako dodatkową dekorację – powinna być spójna z charakterem Twojego stanowiska i zarazem na tyle oryginalna, by nie zginęła w tłumie innych reklam. Ciekawym sposobem na wykorzystanie flag reklamowych jest stworzenie kilku punktów mobilnych, jeśli organizujesz zajęcia sportowe, imprezę z konkursami czy inne wydarzenie angażujące potencjalnych klientów. Flagi ze specjalnym oznaczeniem mogą wskazywać start i metę, ujawniać położenie punktów z kolejnymi zadaniami czy wyznaczać trasę, po której mają się poruszać uczestnicy. Wyższy maszt i mocny, nasycony odcień sprawią, że każdy bez problemu zauważy punkt, do którego ma się skierować.
Na co zwrócić uwagę przy wyborze flagi reklamowej?
W Internecie można znaleźć wiele firm oferujących wykonanie nadruku w atrakcyjnej cenie, jednak bardzo niski koszt powinien wzbudzić Twoją czujność. Takie flagi reklamowe rzadko kiedy będą produktami wysokiej jakości, a nadruk pozostawia zwykle wiele do życzenia. Zamówienie najlepiej złożyć w renomowanej firmie, która korzysta wyłącznie z komponentów najwyższej jakości. Materiał w takiej fladze to specjalna szybkoschnąca i odporna na działanie promieniowania UV dzianina poliestrowa, która nie ulega strzępieniu i nie blaknie. Taka flaga posłuży o wiele dłużej niż ta wykonana z najtańszego poliestru. Duże znaczenie ma także maszt. Powinien być wykonany z wysokiej jakości rurek aluminiowych odpornych na działanie silniejszego wiatru. Zwróć uwagę, by całość nie ważyła zbyt wiele i mogła być składana w taki sposób, by ułatwić transport. Najlepsze firmy sprzedają flagi z masztami objęte gwarancją, dlatego bez obaw możesz złożyć zamówienie. Nie zapomnij o specjalnej podstawie oraz dodatkowych mocowaniach, by móc korzystać z flagi w każdych okolicznościach. Zastanawiasz się, jaki wymiar wybrać? Duże, wysokie flagi będą najlepszym rozwiązaniem przede wszystkim na otwartej przestrzeni. Mniejsze modele nie zajmują wiele miejsca i mogą stanowić doskonałe uzupełnienie stoisk na halach targowych. Po złożeniu zapakuj flagę do specjalnego pokrowca, dzięki któremu materiał nie ulegnie zniszczeniu.