Pufa reklamowa i leżaki – przygotuj miejsca do wypoczynku
Ogromna hala targowa to obszar, którego obejście może zająć kilka godzin. Uczestnicy takich imprez często potrzebują chwili odpoczynku, a w pustej hali czy na błoniach trudno o miejsca siedzące. Zorganizowanie przestrzeni, w której potencjalni klienci będą mogli przez chwilę odpocząć to zawsze dobry pomysł. Nieważne, czy rozstawiasz się na targach branżowych, imprezie masowej czy miejskim jarmarku. Jeśli tylko przy Twoim stoisku znajduje się trochę przestrzeni, zagospodaruj ją, wykorzystując rozmaite siedziska. Leżak z nadrukiem ustawiony obok stoiska, pufa reklamowa zachęcająca do tego, by przysiąść na niej na chwilę lub nawet proste kostki reklamowe zwracają uwagę i przyciągną do Ciebie nowych odbiorców. Jeśli Twoje stoisko ustawione będzie pod gołym niebem, warto zadbać także o duży parasol, który osłoni tę przestrzeń i zapewni chwilę ochłody podczas upalnego dnia. Zobaczysz, jak szybko pojawią się pierwsze osoby zainteresowane chwilą wytchnienia. Możesz nawiązać z nimi kontakt, zaproponować materiały promocyjne czy po prostu zachęcić do odwiedzenia strony internetowej, na której znajdą wszystkie niezbędne informacje. Kostki reklamowe warto ustawić także w pobliżu ekranów wyświetlaczy czy wystaw stałych. Dzięki temu Twoje logo i nazwa firmy wpadną w oko każdej osobie, która zechce przysiąść na chwilę i zapoznać się z materiałem.
Krzesło reżyserskie – zaproponuj klientom interakcję
Czy proste krzesło reżyserskie z nadrukiem może być dobrym materiałem promocyjnym? Oczywiście, o ile wykorzystasz je w kreatywny sposób. Targi i eventy branżowe to idealna okazja do tego, by zorganizować konkurs dla swoich klientów. Wykorzystaj siłę social mediów i stwórz oryginalny hasztag, który umieścisz na oparciu krzesła. Pod namiotem reklamowym znajdzie się nieco miejsca na zorganizowanie przestrzeni do zdjęcia. Dobre oświetlenie, duże lustro, krzesło reżyserskie i pomysł na konkurs – to przepis na interakcję z nowymi odbiorcami. Kreatywność klientów potrafi zaskakiwać, a ich zdjęcia opatrzone hasztagiem sprawdzą się rewelacyjnie w roli dodatkowej reklamy. Skompletuj gadżety, które dodatkowo ubarwią zdjęcie i posłużą do stworzenia oryginalnej kompozycji. Czasem dobra historia przyciągnie uwagę o wiele lepiej niż nowinki technologiczne – to szansa dla rozkręcających się firm, które nie mają ogromnego budżetu na reklamę.
Stwórz historię dopasowaną do grupy docelowej
Promocja zawsze powinna być skierowana przede wszystkim do docelowych odbiorców. Zupełnie inaczej reklamujemy przecież produkty dla dzieci, inaczej – dla seniorów czy specjalistów z danej branży. Zastanów się, kto może zjawić się przy Twoim stoisku i pomyśl, co chcesz mu zaproponować. Ogrom drobiazgów reklamowych przyciągnie co prawda wiele osób, ale nie zatrzymają się one zbyt długo przy Twojej ofercie – po prostu wezmą gadżety i pójdą dalej. Drobne konkursy, loteria, a nawet oryginalne łamigłówki mogą okazać się strzałem w dziesiątkę – nie tylko w przypadku najmłodszych. Ważną kwestią jest także wyróżnienie swojego stoiska w taki sposób, by od razu przyciągało wzrok i zachęcało do zapoznania z ofertą. Najprościej możesz zrobić to poprzez wyraziste kolory – namiot w oryginalnym odcieniu, wyróżniający się parasol czy wysoka flaga reklamowa sprawią, że wiele osób skieruje swoje kroki właśnie do Ciebie. Gdy już podejdą, zachęć je do współpracy i pokaż, że stoisko reklamowe wcale nie musi być nudne. Jeśli kierujesz swoją ofertę do rodzin z dziećmi, dobrym pomysłem będzie zorganizowanie przestrzeni dla maluchów, by dzieci zajęły się przez chwilę zabawą. W tym czasie dorośli będą mogli zapoznać się z materiałami i odkryć Twoją ofertę. Seniorom zaproponuj chwilę odpoczynku i kubek chłodnej wody lub ciepłej herbaty. To niewielki koszt i zarazem miły gest w stronę osób, które o wiele szybciej męczą się podczas takich imprez. Możliwości jest naprawdę wiele, dlatego już teraz skup się na tym, jaki jest Twój cel w nadchodzącym sezonie i powoli kompletuj wyposażenie stoiska na targi i inne eventy. Dobry pomysł w połączeniu z profesjonalnymi gadżetami reklamowymi potrafią zdziałać naprawdę wiele i umożliwić znalezienie nowych klientów oraz kontrahentów zainteresowanych współpracą.