Torby reklamowe – praktyczny i lubiany gadżet
Wykorzystywanie foliowych reklamówek podczas zakupów jest już niemodne – teraz wszyscy wybieramy się do sklepu z własną torbą lub koszykiem. I bardzo dobrze, ponieważ takie jednorazówki zwykle lądowały w koszu, podczas gdy materiałowa torba posłuży wielokrotnie. Jeszcze do niedawna wiele osób oburzało się na taką konieczność – dziś niemal każdy po prostu pamięta o tym, by zabierać ze sobą torby lub plecaki. Marketingowcy szybko zauważyli, że wielorazowe torby mogą posłużyć także jako torby reklamowe. Wystarczy umieścić na nich odpowiedni nadruk i rozdawać na targach czy konferencjach lub jako gratis do większych zakupów. Taka cienka bawełniana torba nie zajmuje dużo miejsca i zawsze można mieć ją przy sobie, jednak w przypadku większych zakupów nie jest zbyt wygodna. Jeśli chcesz pójść o krok dalej, przygotuj dla swoich klientów torby wykonane z wytrzymałego, wodoodpornego materiału. Taka torba pomieści wszystkie zakupy, może być również nieocenionym uzupełnieniem bagażu podczas podróży. Oprócz logo i nazwy firmy warto umieścić na niej specjalny nadruk z intrygującym hasłem czy ciekawym obrazkiem. Taka torba nie jest już wtedy jedynie gadżetem reklamowym, a staje się ulubionym rozwiązaniem, po które klienci sięgają o wiele chętniej. Zabierają swoje torby ze sobą i tym samym promują Twoją firmę. Na torbie reklamowej można wydrukować w zasadzie wszystko, począwszy od adresu strony internetowej po memy nawiązujące do oferty Twojej firmy. Skorzystaj z tych możliwości i stwórz gadżet reklamowy ceniony przez klientów.
Leżaki reklamowe – lekkie, poręczne i przykuwające uwagę
Któż z nas nie ma czasem ochoty na to, by zrobić sobie krótką przerwę i wyciągnąć się na leżaku w pełnym słońcu lub przyjemnym cieniu? Leżaki reklamowe możemy śmiało uznać za idealne produkty do promowania marki. Przede wszystkim cieszą się zawsze wielkim zainteresowaniem: każdy chętnie odpocznie przez chwilę na wygodnym leżaku. Prosta i lekka konstrukcja nie wymaga żadnych szczególnych umiejętności do ich obsługi, a po złożeniu leżak z logo fimy nie zajmuje dużo miejsca i może być przetransportowany w dowolne miejsce. Duży prostokąt tkaniny to duże możliwości w kwestii nadruku, a ogromny wybór kolorów pozwala na stworzenie oryginalnej kompozycji. Na Twoich leżakach może znaleźć się w zasadzie wszystko, począwszy od nazwy firmy po hasła reklamowe czy zdjęcia. Na imprezach plenerowych rewelacyjnie sprawdzą się leżaki z intrygującym pytaniem i kodem QR, który przekieruje użytkownika na Twoją stronę internetową. Proste i skuteczne, prawda? Takie leżaki można rozstawiać w dowolnym miejscu, począwszy od parków czy skwerów po imprezy w plenerze, targi czy inne okazje. Jeśli możesz wykorzystać więcej przestrzeni, postaw na pufy sako. Zajmują więcej miejsca, ale są o wiele wygodniejsze, a dzięki specjalnym nadrukom mogą stać się doskonałym narzędziem promocyjnym dla Twojej firmy.
Parasol reklamowy – klasyka w nowej odsłonie
Parasol reklamowy trudno nazwać rozwiązaniem nowym i nieoczywistym, ponieważ możemy spotkać je niemal na każdym kroku. Zwykle są to jednak parasole związane z punktami gastronomicznymi, choć przecież znajdą zastosowanie również w innych okolicznościach. Duży parasol reklamowy chroni przed palącym słońcem i przed deszczem, dlatego warto mieć go ze sobą podczas imprez w plenerze – jakiekolwiek załamanie pogody sprawi, że ludzie szybko pojawią się przy Twoim stoisku. Rozstawiając duży parasol i parawany reklamowe możesz stworzyć przyjemną przestrzeń do odpoczynku lub zabawy, odgrodzą nieco od innych atrakcji. Nowoczesne sposoby nadruku sprawiają, że na parasolu może znaleźć się o wiele więcej niż tylko nazwa firmy. Taki rozłożony parasol reklamowy z intrygującym nadrukiem będzie także prezentował się doskonale na zdjęciach wykonanych z drona. Podczas imprez plenerowych coraz częściej wykonuje się taką fotorelację, a Twój punkt na pewno nie pozostanie dzięki temu niezauważony. Pamiętaj, by wybrać model wykonany z wysokiej jakości materiałów. Tanie parasole reklamowe to z jednej strony rozmazany, niewyraźny nadruk, z drugiej – ryzyko uszkodzenia nie tylko przez silny wiatr, ale również słabsze podmuchy. Nie ryzykuj i zainwestuj w produkt, który wytrzyma nawet mniej korzystne warunki atmosferyczne.